ett svar, + min dag

Anonym om svaren från min frågestund......:
om det nu är frågat efter 5 varför skriver du det inte?
SVAR: men herregud, kanske för att jag INTE umgås med 5 stycken i skolan(!) Ska jag skriva ett extra namn bara för att nån/du ber om en till?

Anyway, kom nyss hem. Sov över hos emilija igår, gjorde något av min långahelg iallafall :)
Idag tog vi en runda på stan, fick med mig en jeans jacka hem, fast den ligger i tvätten nu så jag visar upp den när jag får tid/tilfälle. Tänkte kolla på träningen idag, får inte träna pga den jävla pencilinen. Trött på att sitta hemma och sega mig, vill fan i mig till handbollen igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade kunnat fråga om 5 namn till om det var så, ville bara vet...

2011-10-03 @ 23:28:24

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0