svaren från min frågestund......

- vad vill du arbeta med i framtiden?
Jag vill ha många jobb och jag vill bli så mycket, jag vill bli designer till olika områden/indrednings arkitekt..Även proffsig frisör i samband med typ fixa ögonbryn och makeup artist. Ja som ni ser har jag många drömmar!

- Favoritblogg? (inte kändisblogg)
Hm, jag har ingen favorit blogg sädär, jag kollar på många olika! Men jag älskar att läsa mina vänners bloggar, alla är bra på sitt sätt. Sen älskar jag att titta runt på modebloggar och kändisars.

- Favoritfärg/mat?
Vet inte riktigt min favortifärg, det har alltid varit rosa. Men nu är nog röd min absoluta.
Favorit maten.. Måste vara mammas lasange och chicken kebab!

- Hur sminkar du dig? Produkter osv...
Jag använder mig faktiskt inte av så mycket smink, men som ni ser på bilden använder jag..
Två mascaror
- Voluminous carbon black x5 som är en av L'oreal Paris och den är köpt inne på h&m.
- Volume Million Lashes som också är en av L'oreal Paris och den vet jag många har! Den bästa jag haft, även den är från h&m.
- En eyeliner som är Isadoras egna det är som en tush-penna. Tunn pensel och riktigt bra! Från h&m.

- En tunn foundation som heter dream matte mouse. Inte som vanlig, man känner sig inte kladdig i ansiktet när man har den och framför allt får man ingen ful rand! Från h&m.
- Puder från ISADORA-velvet touch compact powder i färg 16. Som dock blev lite väl mörk, så den använder jag som en rouge till kindbenen. + (sminkborste, från SHEERCOVER.)

- ögonskuggor, när jag väl använder ögonskuggor håller jag mig till dom beiga/guldiga/hudfärgade. Ungefär som den här på bilden den är brun med pytte lite lila i. Och den är från Make Up Store.

- din/dina närmaste vänner som vet allt om dig?
Mina närmaste vänner är som jag sagt innan, Camelia, Daniel M. , Vilma, Line & min kusin Emilija.
Det är mina närmsta och dom vet väl allt om mig eller inte allt men sen kanske ja berättar mer för nån av dom..Jag berättar ju liksom det mesta dom vet mycket om mig, men den som vet PRECIS allt är Emilija.

- Varför är du så söt?
Haha, du är söt!

- Är det något du inte gillar med dig själv? Vad isåfall? Vad gillar du med dig själv, utseende osv?
Vilken "fixerad" fråga...haha. Alltså jag är nöjd med det jag har fått och så som jag ser ut.

- Vart är du ifrån?
Jag är född i Sverige men min bakrund är från Makedonien.

- Oskuld?
Yes baby yes.

- Vad vill du utbilda dig till?
Mitt svar till vad jag vill bli finns längst upp titta där! Så någon inriktning som har med det att göra väljer jag ;)

- Vill du gifta dig?
Oh yes! En självklarhet.

- Vill du ha barn? Hur många isåfall?
Ja barn vill jag ha, fast inte nu kanske haha. 2-3 spelar ingen roll, fast inte överstiga siffran 3.. Hehe.

- Vart vill du bo istället för Norrköping?
Ibland älskar jag Norrköping, den lilla trygga staden. Men ibland vill jag verkligen bort från denna skit haha.
Jag kommer antagligen flytta i samband med mitt jobb/utbildning/framtid osv. Tippar på Göteborg.

- Vilka kommer du umgås med på Danmarkresan? Du är ju inte så mycket med skolkompisarna ohså.
Oj haha nu lät det som du antydde att jag inte har nåra vänner. Men jodå, jag har mina vänner i skolan och eftersom att den här frågestunden är gammal har jag redan varit i danmark! Och där umgicks jag med, Elsa & Mira mest :D Sen blandades vi med andra i klassen lite då o då.

- Vilka 5 umgås du med i skolan?
Varför just 5? Haha, ja är med mina h0mies Valerie, Elsa, Mira & Sandy.

- Vem är din allrabästavän?
Jag har ingen allrabästavän, eller ingen "utnämnd" om man säger så. Tycker det är fjantigt. Man vet själv vem som står en närmast.

Så där fick ni mina svar, bättre sent än aldrig! Hoppas ni är nöjda och jag vet inte om jag missa några eftersom att det var så pass länge sen. Men det är bara att säga till isåfall :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det nu är frågat efter 5 varför skriver du det inte?

2011-10-02 @ 18:08:53

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0