it will be

Hej på er, kom just precis hem från träningen tog cykeln idag också fyfan vad underbar träning och verkligen jätte skönt med cykeln hem också! Skolan flöt på idag, slutade kvart i två och sen har jag bara tagit det lungt.
Har inte så jätte mycket att berätta egentligen så det här blir nog mitt första och sista inlägg idag eftersom att jag har engelskaläxa och spanska prov imorgon! Oh great, inte pluggat till något.


hugo om Ben & Jerrys:

vad ska du göra i göteborg ? bara shoppa ?
och vad menar du med drömnatten ? :p

SVAR : Jag har sysslingar i göteborg som vi brukar åka till typ varje år över en helg eller så kommer dom hit, och iår är det våran tur! Så vi ska sova över där och umgås med dom och självklart blir det ju shopping också det kan man bara inte missa! :D

Drömnatten är typ ngn högstadiefest om ja inte minns fel? Det är dagen innan valborg så det kommer bli nice! ;)


Kommentarer
Postat av: tina

juste drömnatten fyfan, vem går du med ? haha

2011-04-13 @ 19:10:53
URL: http://kristinacicak.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0