Ben & Jerrys

Hej!

Dagen idag, har i stort sätt varit bra.. Hade idrott sista timmen, så direkt efter drog jag och agnes hem till henne i kneipen, sen spårvagnen till stan och åt på ben&jerrys det var gratis glass där från 12-16 så det va liksom smock fullt och kön va enda ut! Sen tog vi en runda på stan och jag blev kär i precis allt, herregud alltså.
Kläd-orgasm eller vad? SKIT mycket fint, och h&m har fått in massor! Kill me. Nästa vecka, shopping!

+ så ska jag till göteborg den 6 maj tror jag? :D Shopping där med!
Den här sommaren kommer nog bli jätte bra känner jag på mig! Tagga påsklovet snart också, och drömnatten + valborg, awesome!

Min sminkning idag : mousse, solpuder, eyeliner & mascara.


Kommentarer
Postat av: tina

jävlar vad fin!!!!

2011-04-12 @ 20:37:44
URL: http://kristinacicak.blogg.se/
Postat av: hugo

vad ska du göra i göteborg ? bara shoppa ?

och vad menar du med drömnatten ? :p

2011-04-13 @ 09:47:42

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0