våran resa till jedward

Godmorgon/eftermidag!
Dagen igår var helt jävla sjuk, vaknade tidigt på morgonen och blev hämtad av Vilma, Sara och Lisa (hennes mamma och lillasyster). Vi åkte till stockholm och sen gjorde vi ett stopp på vägen och där träffade vi andra jedward-fans(!). Fast dom skulle på konserten, och vi till kista galleria, as coolt ju att träffa andra fans!
Iallafall, vi kom fram och såg först på ulrik munther men det så riktigt jobbigt för alla översminkade fjortisar stog och trängdes!
Sen äntligen försvanna alla till hans signering och vi gick iväg för att vila och sen kom vi tillbaka och då va hela gallerian full av människor vi stod och trängdes som idioter och svettades ihjäl, men fyfan vilken kick man fick när dom börja sjunga :D Sen sprang alla till signeringen som dom var tvugna att avbryta kön om man äns kan kalla det för kö :o Det var för mycket folk helt enkelt, fast vi trängde oss stiligt och jävligt bra haha så vi hann! Min bästa kram i hela mitt liv!
2012 kommer dom att ha turné här i sverige och då ska vi fan skaffa vip biljetter! I'm in love.
Nämen, där var ju andreas wijk också! Träffat han med nu, check!
Vackra människor, en dag jag alltid kommer minnas! Deras musik gör mitt liv just nu.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0