torsdag

Två bilder från helgen nån gång tror jag! - Mitt naturliga hår, och endast rouge som smink.

Hello!
Hur mår ni? Jag är grymt trött, nytt? Nej, alltid trött. Ingen tid för att vila nej.. Sitter med engelska glosorna till imorgon, hoppas dom sitter. Kom hem för lite mindre än en timma sen ungefär, senare ska jag iväg på löpträning och sen ner i säng direkt!
Imorgon är det fredag, härliga fredag. Då jobbar jag på strömma med mina bruds och på lördag åker jag till stockholm! Så uppdateringen kommer inte bli så kul. Men ni ska få massor med bilder lovar jag :D
Detta inlägg blev rätt så långt kände jag nu, men det får gå eftersom att jag inte hör av mig mer idag..
Ha det super bra sötisar och när mina uppdateringar kommer igång ska jag ändra om bloggen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är det du jobbar på strömma med ?

2011-09-17 @ 11:34:13

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0