todays

Hej på er!
Ja ni ser i inlägget under att vi fick MacBook Pro idag. Så ja lär sitta vid den hela kvällen haha.
Kom nyss hem från löpträning i skogen vi körde 5 km plus lite fys och styrka. Nu ska jag ta mig en dusch och sen lägga mig med datorn hehe..Imorgon är det fredag, skönt as hell känner jag!
Tänkte ladda upp dagens outfit och sen hoppa in i ett varmt bad.
Kängor - Dinsko - skinnshorts - stayhard.se - t-shirt - veromoda - jeansjacka - cubus - avklippt skjorta - gina - sotarmössa- JC.
Facelook.

Kommentarer
Postat av: despina

leleeee meri fyfan , aso picku mater fan vad du är snygg !!!!!

2011-09-07 @ 22:45:42
URL: http://despinaslife.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0