lite svar på era senaste frågor

Anonym om tre bilder:
hur har du fixat håret där? vågat det?
Ja jag har använt mig av en tre tång, och ingen hårspray utan dragit fingrarna igenom håret för att få "vågorna" lösa istället för jätte fixade om man säger så!

Johanna om st tropez:
Hej har typ en fråga, varför umgås du inte med Agnes längre? Ni brukade det.
Btw du är jätte vacker, du kommer nog bli fin när du blir stor ;)
Hej, först och främst tack så mycket! :)
Och, hmm. Jag och agnes umgicks aldrig riktigt mycket på fritiden utan vi var mer skolkompisar om man säger så. Jag hade andra utanför skolan och vi träffades inte oså blev det ett litet privat tjaffs där och nu umgås vi inget alls...

Anonym om st tropez:
vart har du köpt den vita tröjan? :)
Den vita tröjan är dock inte min, det är min storebrors. Märket heter blueprint° och han har beställt den från nätet så jag vet inte riktigt! Men jag kan tro att det finns liknande på h&m herrsidan!



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0