home sweet home

på tåget till lund där vi skulle byta, Elsa & Mira... Storleksskillnaden där va? Haha skoja elsa :*
Jag & Elliot.. (jag är dock mobbad som vanligt, men denna bjuder jag på!)
Äntligen framme i köpenhamn! Faaaaaast vi skulle ju ta ett till tåg + buss haha.
Elsa & jag, en bild vi tog lite snabbt innan "discot" haha.
Ja där fick ni nåra bilder, från "resan". Den var väl sisådär va? Jag var ju som sagt sjuk förra veckan, och sen gick jag till skolan direkt, alltså blev jag inte helt frisk.. Så jag låg med feber och kallsvettades i 2 dagar där och sen vart ja tvungen att åka iväg till deras vårdcentral med min mentor för att kolla upp min hals som jag hade dö ont i :( Och det visade sig vara halsfluss, så det var bara att köpa pencilin och sova bort dagarna.. Missa allt det roliga..
Men som tur blev jag better till discot som vi trodde skulle suga men blev hel VILT.. Sjukt, vi fick igång alla länderna genom warra warra låten och lite folkdans, sen öste allt bara på *SVERIGE* slutade med lite nationalsång osv hahaha.. Jaa ett bra avslut iallafall och en upplevelse! Nu ska jag mysa med min saknade familj för snart börjar idol! Ha det jätte bra, ställ frågor och jag svarar!

btw, jag bloggar visst men du som antydde att ja blogga lite.. Ett tips, läs vad jag skriver i bloggen = jag var bortrest.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0