bad update

Hej!

Jag har haft det rätt så stressigt så min uppdatering har inte varit den bästa.. Igår åkte jag Elsa & Sandy hem till mig och chilla lite, käkade oså sen tog vi spångan in till strömma där jag och elsa hoppa av för att gå på möte vi ska nämligen jobba där i discogruppen så det blir nice! Vi börjar redan på fredag :D
Låg verkligen i idag i skolan, blev klar med svenskan och engelskan så det känns toppen. Fortfarande sjukt trött.
Kunde fan i mig inte somna något förut, och nu fick jag reda på att vi har lagfoto ikväll så det är jag inte så taggad till, bad hairday osv(!) Inga bilder har jag tagit heller så det får bli ett riktigt tråkigt inlägg. Hör av mig imorgon puss.

Hon är bland mina favoriter i idol!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Byt header och gör om lite. Typ byt den svarta bakgrunden till en annan färg. Annars skit snyggt!!

2011-09-15 @ 00:02:55

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0