it reminds me of.... you

Hello!
Hur mår ni? Jag mår prima, åt nyss en kebab fett gott. Tänkte sätta igång med plugget innan jag blir för trött :(
Hade so redovisning idag, det gick väl bra.. Hope so, ska snart plugga annat so igen och sedan NO spanska och engelska... Så här ser min nästa skolvecka ut...
Måndag - Labtest + spanska prov
Torsdag - Matteprov - procent. + engelska redovisning antingen tisdag eller onsdag..
strumpbyxor , London (primark) - röd klänning, H&M - Grå tröja, MONKI - Jeansjacka - myrorna.
+ Svarta kängor och min beyond retro tygpåse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppppdddaaaatttteeerrraaa

2011-10-07 @ 13:58:50

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0