fuck fuck fuck

Jag var så glad, mitt humör va på topp jag satt snällt och pluggade.. Så ringer elsa och berättar en sak, vår skola ska läggas ner? Kan inte fatta det, dock äre efter sommaren och då kommer dom skicka ut oss till borgsmo och ektorp, går man där så kommer man fan i mig inte äns in på någon linje dom suger riktigt hårt. Och byter man då? Så har man ju Nationella proven direkt på våren? Man hinner fan i mig inte komma in i nya skolan.. Jag kanske vissa tycker vi överdriver men det gör jag fan inte, vi har bytt lärare flera gånger och hur kommer våra betyg se ut? Jag bryr mig om min framtid, och just nu äre topp nice i skolan med mina vänner vi har precis kommit varandra nära och vi äger helt enkelt, ska vi splittras ett år tidigare? Redan nu?...Sjukt.

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag läste om det i tidningen idag och förstår att det känns SKIT!

2011-10-21 @ 16:41:05
URL: http://claraofsweden.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0