torsdag

Hej!

Kom precis hem från skolan, idag va vi i stadium arena och hade friidrotts dag eller nåt sånt :P
Rätt så kul faktiskt, bättre än letioner iallafall! Sen hade vi typ 2 timmars rast, satt ute med valerie och sandy sola typ 40 minuter eller nåt skit skönt! Sen ska jag bort till line, färga hennes hår typ snacka och sen sola.

Har rätt så mycket att göra nu, ligger efter i svenskan lite och sen SO arbetet ska nog gå ut på baksidan och plugga där och fika med mamma! Hör av mig senare.

Tänkte svara på en fråga jag fick också, min shortsdress som mamma köpte igår är från kappahl!
Haha, avskyr den butiken för det är ba massa glitter men ibland har dom riktigt udda och fina plagg ;)

Bild från igår, inte världens finaste men den duger. Körde på en naturligsminkning. Lite puder och solpuder.
( har ingen mascara på utan dom är bara böjda. )

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0