take a deep breath and hold it in


Fick den här godingen av mamma nyss! :*
Blev inte att line kom hit, men jag åker tidigare till träningen och träffar henne där :) Nu måste jag fortsätta plugga.. Kommer inte hinna uppdatera ikväll men vi hörs av imorgon! Godnatt kära läsare!

Btw, fick en fråga om mitt hår om jag plattar det eller om det är naturligt platt?

SVAR:
Mitt hår är inte lockigt men inte platt, alltså det är platt men på vissa ställen kan det bli lite vågigt så jag brukar platta ner det och sen luggen lite ;) Annars försöker jag undvika plattången hehe.

Kommentarer
Postat av: mathildabromander

vart är den där "dressen" ifrån ? :D

2011-05-11 @ 20:31:00
URL: http://mbromander.devote.se

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0