sun is up

Hej!

Kvällen igår va grym men endå konstig haha, kunde varit lite bättre men aja ska inte klaga vi hade jätte kul och dansa hela kvällen! När jag kom hem till emi så funka inte portkoden och klockan va typ 01:00 och min mobil funka inte heller snacka om att ja fick panik där ute! Hitta ett plastlock på gatan som ja kasta på balkongen för att hon skulle höra mig men nae.. Sen tillslut kom hon ut tack o lov haha :D

Vi va ensama i hennes lägenhet så vi kollade på film tills vi somna, vaknade klockan ett duschade och åt.
Vid halv fem kom mamma och papppa för att hämta mig, nu grillar dom så snart ska vi äta, hur hungrig som helst! Här får ni en bild från igår på mig och agnes!

( hade inte den tröjan, bytte till ett halvt transparent linne som jag fick låna av emi istället! )

Just det, två saker till - Bilden är tagen från almas  blogg hoppas det är okej!
Sak två är att min mobil är helt trasig, jag kan inte skicka/ta emot sms ringa/få in samtal. Så kontakta mig inte!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0