snö i maj?



Två bilder jag fick från jossan, sen valborg. Resten var suddiga :( Som sagt va det en lyckad valborg med er brudar ♥

Just nu gör jag ingenting, jag kom hem strax innan fyra eftersom att jag stanna en extra timme med agnes i skolan för att göra klart vårat arbete på bilden. När jag kom hem åt jag och så har jag kollat på 3 avsnitt av entourage! As bra.

Måste bara säga att jag blev väldigt chockad och vägra acceptera vädret haha, seriöst? I maj.
Men jag tror faktiskt att det här vädret skulle varit i april egentligen då när det var varmt, så det blir nog varmare snart! Hoppas på sol på min födelsedag, bara 23 dagar kvar nu :D


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0