skolavslutningsoutfiten

Hej igen!

Nu är jag tillbaka efter 3 timmars vandrande i stan, gissa om jag är utsvulten och slut?
Dötrött, ska snart gå ner och äta lite gott får dock fixa mat själv för mamma har kollegor här hemma just nu dom ska ha "fest" haha! Så ikväll sitter jag uppe på mitt rum med musik och onyttigheter :D

Har äntligen hittat en perfekt sööööt klänning och en stilig svart kavaj till skolavslutningen!
Nu fattas bara fina klackskor till denna outfit ;)

Helt kär, inte för mycket men inte för vanligt!

Kommentarer
Postat av: despina

sjukt snygg klänning meri ! :D

2011-05-27 @ 22:12:12
URL: http://despinaslife.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0