rocket feller street



World greatest

Hej! Snabb uppdatering nudå, har haft liten bloggpaus ledsen för det, igår träffade jag vilma åkte hem till henne och vi gick ut för att fota direkt! Fick några bra bilder iallafall :) Nu är jag hemma, vi tog en runda på HC förut vilma köpte bikini känner att jag också måste göra det snart! Fyller år om mindre än två veckor, wihu! Ska hoppa in i duschen och sen fixa mig, ikväll är det eurosvison song contest så vi ska se på den tillsammans! Men nu måste jag dra mig, uppdaterar där puss!


Kommentarer
Postat av: tina

världens snyggaste brudar!

2011-05-15 @ 12:42:52
URL: http://kristinacicak.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0