P.S I LOVE YOU


Igårkväll när jag satt och bläddra bland kanalerna så hitta jag den här filmen, började precis då. Jag grät efter 10 minuter? 15 minuter senare, gråter.. 5 minuter senare gråter, 10 minuter senare STORTJUTER.
Fyfan bland de bästa filmerna jag sett! Jag har aldrig gråtit så mycket åt en film, jag liksom grät som om det var jag som va tjejen, själv hade jag täcket om mig och skrek i det : gerrryyy neeej, gerryyy och tjöt.. Tårarna rann under hela filmen, det är SANT.

Ni måste se den! P.s I love you. Han är så fin, och Irland åh. Dit måste jag åka!
Haha känner mig lite fjantig som skrev ett helt inlägg om en film, men ni måste seeee!!!

Kommentarer
Postat av: typ någon blondin .....

MERIIIIIIIIIIIIII , IRLAND <33333333333333

JEDWARD <33333333333333

AAAHHHHHHHWWWW

OM DU TAR JOHN TAR JAG EDWARD FÅR JU ÄNDÅ TRÄFFA JOHN , OMGGGGG, HELT INLOOOOVOVVVVVVV <33333333

HAHAHAH PUSS :*

2011-05-16 @ 18:05:09
Postat av: linn andersson

haha har aldrig sådant här, så ta tillfället vetja !

anmäl dig till veckans blogg redan idag.

kram

2011-05-17 @ 15:55:09
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0