Nytt i garderoben




Detta fick jag med mig hem från stan tidigare idag, jag slutade 13:45 och tog bussen till Jönsbergska, skulle träffa line men hon hade tydligen en lektion till :p Så jag följde Vilma hem, sen tog vi cykeln till stan och så kom line dit när hon slutat!

Dagen gick fort, engelskaprovet är avklarat gick väll lite sådär.. Det har varit och är riktigt varmt!
22-24 grader? Härliga maj <3 Hade på mig skinn shortsen idag aldrig mer på sommaren, kanske ngn kall sommarkväll men inte när det steker för dom klistras fast och man kan inte röra sig haha, bara ett tips ;)

Dagens outfit kommer lite senare och då visar jag även linnet jag köpte inne på monki! Later


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0