Lördag

Godmorgon!

Dagar som idag vet jag inte hur jag ska börja min mening haha. Vaknade halv tio, duschade direkt och fixa mitt rum. Mamma o pappa ska ut och köpa lite grejer inför ikväll när några vänner kommer :)

Tråkigt att vädret inte är på topp men de kan väll bli kul endå! Vilma kommer lite tidigare vid 2-3 så hon ska hjälpa mig här hemma innan alla andra kommer, plus så ska vi prata om massa grejer eftersom att hon kom hem från turklandet igår :D

Detta höll jag på med i ca 3 timmar igårkväll! Ser ni vem det är? Min tanke var iallafall att måla av Emma Watson.


Kommentarer
Postat av: Camelia Karova.

Duktig du är snorunge :*

2011-05-28 @ 12:03:57
URL: http://karova.blogg.se/
Postat av: jennifer

oh lord! har du ritat det där? fyfan va duktig vilken jävla naturbegåvning!!

2011-05-28 @ 15:15:10

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0