ledig

Godmorgon!

Nu är väll dom flesta i skolan, men jag har ledigt och det är otroligt skönt! Ska snart ta mig en kall dusch och sen äta frukost och åka mot Emi. Vädret? Varmt tror jag, funderar på om man kan gå i bara skinnshorts? Hmm..
Får se hur det blir, slänger upp dagens outfit i vilket fall som helst senare idag ;)

Klockan halvsju har jag träning i sporthallen utomhus, har faktiskt längtat och det ska bli skönt nu efter en fet helg! Men nu måste jag hoppa in i duschen för att hinna, här får ni resten av bilderna!

Mysiga angered!

Lördagens outfit.

Och Facelook!

Efter en lång shoppingrunda så satte vi oss och fika, bredvik fiket fanns det en onepiece butik! Med bara såna fula overaller, så ni som gillar onepiece borde åka dit, fanns massor ;)


Kommentarer
Postat av: bert

har du sådär platt hår eller har du plattat med plattång ? :)

2011-05-09 @ 19:48:14

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0