kvällens "party" outfit


J e a n s s h o r t s - m a m m a s g a m l a , t r ö j a - m o n ki

Hej på er, blev ett tidinställt inlägg nu så jag håller er uppdaterade!
Ska börja göra så här om jag känner att jag inte kommer hinna blogga. Imorgon kväll/natt kommer hela min blogg vara omgjord om det blir som jag tänkt mig ;)

Iallafall, nu är jag antingen hemma hos emi med agnes och fixar oss inför kvällen! Hoppas det blir lyckat! Bjuder på bilder imorgon om jag lyckas fota något, nu måste jag fortsätta att fixa mig så jag hör av mig nästa dag massa med pussar!

Btw, jag klippte av min tröja eftersom att det va två stora hål i den längst ner! ( perfekt till sommaren nu också )

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0