just for me

Godkväll!

Lite kort inlägg nu för jag har rätt så brottom... Kom hem för en halvtimma sen, skön träning!
Efter tårtan slängde jag på mig bikinin och åkte tidigare i träningen, hoppade i polen med Line och Tilda, underbart! Årets första dopp <3

Nu är jag hemma som ni märker haha, ska svara på dom sista grattis-kommentarerna på facebook och sen plugga lite engelska som jag glömt bort åååh. Grymma skola.. Jaja det får gå som det gör! Inte haft tid tyvärr.

Min fina bebis, dig ska jag inte ta sönder! Ska beställa hem ett rosa silikonskal har jag tänkt!
Men nu ska jag nämligen hoppa in i dushen, hörs imorgon sovgott!


Kommentarer
Postat av: Clara.

Är det den där grön/turkosa som Tilda har? :D

oj, kanske ska säga att jag snackar om mobilen!!

2011-05-27 @ 15:35:14
URL: http://claraofsweden.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0