jag är beroende av veronica maggio...

Hej igen, vaknade för en timma sen ungefär gud vad skönt det var att sova då! 2 och en halvtimma, det var jag verkligen i behov av :D Jag och mamma satt och kolla på resor förut, det skulle vara jäkligt skönt med en sista minuten resa till cypern i augusti men jag får ju betyg så det är nog inget smart att åka iväg då! :(

Just nu håller jag på med stödord till min engelska muntligaredovisning på torsdag. Efter det får jag sätta igång med svenskan.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, utan jag hör av mig imorgon på min stora dag hihi!
Sovgott!

Fick en fin kommentar förut, blev jätte glad tänk att det finns fina människor också!


Kommentarer
Postat av: tina

Grattis igen gumman!!! <3

2011-05-25 @ 14:29:51
URL: http://kristinacicak.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0