hemma från världens härligaste stad!


Vincent, så söt! Satt och spela på ipaden hela helgen typ :p

Och så leona, som jag pärlade med just då he-he (a)

Goran med kameran och jätte objektiven, fotospeciallist eller något! Skit duktig, lärde mig några grejer ;)

Hej på er!
Först måste jag säga, detta är inte dom enda bilderna ni får! Bloggen krånglar igen, imorgon slänger jag upp mer bilder så ni vet! Men jag har haft en himla bra helg har inte mått så bra på länge, skrattat sovit till länge, ätit goda middagar, suttit sent ute och kollat på film. Hela helgen har varit underbar, i lördags = igår gick jag på stan med mamma, eleonora och min storebror seriöst jag har aldrig varit i så stort köpcenter!

Ni som inte varit där, ÅK dit. Tro mig, älskar man att shoppa så är Göteborg deffenetivt en stad man inte får missa. Det va så jäkla stort och massa butiker, bland annat topshop, zara, stayhard, mango, beyond retro och sen dom vanliga som vi har ;) Men man fick ju typ panik, det fanns så mycket och man visste inte vad man skulle välja.. Gick runt i 3-4 timmar i mina klackar NO MORE. Kändes som att dom skulle gå av... Jag fick med mig ett par skinnshorts inne på stayhard för 350 :- och sen en tygpåse inne på beyond retro för ynka 70 :-
ångra verkligen att jag inte handla mer!

Imorgon ska jag träffa emilija vid 12 blir att ta en runda på stan, har pengar kvar som jag vill göra mig av med haha! Men jag ska iallafall lägga mig nu för att orkar vakna imorgon, man vill ju inte sova bort dagen!
Det kommer mer bilder från gbg imorgon, sov gott!


Kommentarer
Postat av: tina

love göteborg, såå jävla fint!!

2011-05-09 @ 16:45:03
URL: http://kristinacicak.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0