good life

Halloj!

Kort dag med blandade känslor haha, nae inte direkt men fyfasiken vad varmt!
Vi hade cooper testet idag och såklart glömmer jag löparskorna men jag får göra det nästa torsdag istället ;)
Fick ta en promenad runt strömmen och sen när jag gått ett tag drar jag handen genom håret och tittar på handen, ser något brunt/vitt trodde jag fått nått kryp i håret som ja råkat döda.. Men icke sa nicke!

Det visade sig vara äckligt fågelskit! SÅ jäkla äckligt, fatta att gå runt och veta att man har något på huvudet, men som tur var det vår sista lektion och jag fick skjuts hem haha! Hoppade in i duschen direkt.

Tänkte gå ut och plugga i solen snart men först måste ja ba göra iordning rummet lite hörs snart igen kyss!

J e a n s s h o r t s - g i n a | t-s h i r t - J C | s k j o r t v ä s t - H & M


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0