angel from the sky


En bild från igår.

Just nu sitter jag och jobbar på SO arbetet, pappa grillar hamburgare där ute gott! Åt ingen frukost så nu börjar jag bli hungrig. Mitt rum är städat och jag har rensat/städat min garderob som såg ut som en svinstia!

Fick precis reda på att mamma och pappa planerat en överraskning till mig, när jag kommer hem från Danmark skulle mitt rum vara tapetserat och nymålat och nya möbler! (Inte sängen då!)
Blir dock ingen överraskning för det är nog smart om jag berättar hur jag vill ha allt, men kul endå att komma tillbaka till nytt och fint :D

Nu måste jag fortsätta att plugga så vi hörs later br0es!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0