1997-05-25

Hej på er!

Imorse 05:20 föddes jag, 52 centimeter och 3360 g. Tänk att stora jag var så liten för 14 år sedan! :D
Jag har haft en jätte bra dag, efterskolan åkte jag pappa och kristoffer för att käka pizza på gu'va gott.
Den satt riktigt fint, där fick jag också min nya mobil HTC Gratia! Visar bilder sen.
Tack så mycket mamma och pappa!

Mormor&morfar kom nyss så av dom fick jag 500 kr, och nu ska jag ner och äta lite tårta innan träningen!
På söndag kommer alla gästerna så de blir att samla ihop massa pengar. Ska ut imorn och bränna det jag redan fått haha jag är galen. HIHI jag älskar att fylla år och tack alla på som grattat mig ni är jättegulliga!

Later godingar!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0