1 MAJ

Hej!

Dålig uppdatering, yes I know. Valborg va hur härligt och kul som helst!

Jag åkte in till eneby och träffa line, sen handlade vi lite till kvällen i ljura sen spårvagn+buss hem till jossan där emma tilda och eimy va. Vi åt grillat snacka, gick ut hade as kul sen mot kvällen kom Anton & Anton, Axel & kalle!
Vi sjöng singstar eller ah, anton underhöll oss haha! Vid halv tolv stack vi hemifrån jossan och alla följde mig hem sen fortsatte dom hemått :D Tack för kvällen brudar och pojkar! Inte hafft så kul på länge!

Jag har försökt få tag i bilderna från igår kväll men mina vänner har tyvärr devote och kan inte spara bilder därifrån.. Ska se till att få tag i dom så jag kan visa er! ( glömde kameran hemma. )

Jag idag, ( mitt ena öga blev lite mörkare tack vare mitt hår som skymmer för solen.. Ifall ni undrar, jag är inte handikappad eller så! Haha. )

Förut vid 4 åkte jag och depi in till folketspark där vi träffade emilija & cassandra. Vi åkte space jam och sen åkte bara jag och emilija breakdance tror jag den heter ? Lite kul att jag hann med det också :p
Helgen kunde inte ha blivit bättre, har man kul så går tiden fort. Är inte så taggad inför den här skolveckan men hoppas jag klarar av den! Nu måste jag tvätta av mitt smink och sedan lägga mig här av mig imorgon godnatt mina söta läsare!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0