you found me

Halloj snyggingar! Hemma nu, eller ja för ett tag sen.. Tänkte berätta vad jag gjorde exakt när jag kom hem, tog av mig , kissade, satte upp håret drack flera glas vatten och sen satte jag mig här! Intressant? Ohja :)
Så himla skönt nu när solen är här right?! Men så typiskt att jag hade på mig mina stickade tights från monki och min svarta jacka :(
Skit varmt ju + att vi hade idrott sista lektionen...

Tisdag = min sova dag men det har jag ingen lust med nu när det är så vackert väder, har egentligen lust att ta på mig mina joggingskor och gå ut och jogga! Jaja, blir väll att plugga och titta på tv som vanligt haha.


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0