tell me baby are you wet

 
Ja lite sådär fail bilder, men det får faktiskt duga eftersom att min kamera är urladdad :(
Skolan idag va ju helt okej, tog bussen hem fick sällskap av valerie också :) Hatar att gå själv..

Tog hem SO arbetet igen för jag gjorde inget igår och gud det är verkligenskit svårt, seriöst nivån är typ lagd för årskurs 9 eller något. Dör, tråkigt som f*n också! Måste iaf fixa det där NU och sen kommer vilma bea & doris hit, vi ska cykla bort till träningen så jag hör nog av mig ikv!

obs, min dator är seg.. intenet lägger av närsom och den fuckar ur helt och hållet. Ursäkta mitt språk men den är verkligen dålig.. Och jag kan inte ha laptopen helatiden eftersom att den brukar vara upptagen. jag försöker uppdatera så mycket jag kan!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0