(inlägget skulle publicerats igår!)

Hallå där era söta!

Nu är jag hemma och ombytt till pyjamas hihi. Gick hem klockan ett från skolan idag med valerie & emilija, chill.
Vi gick hem till henne först fixa en grej där och vidare till mormor och morfar, anledning : morfar fyller år idag :D
Där har vi varit och haft trevligt, jag och emilija har bestämt att vi ska ha fotografering på lördag så det ser vi fram emot! Olika teman ska vi ha :) Blir nog great!

När jag tände lampan i rummet så står den där min SÄNG, fan trodde inte att jag skulle få den!
Så sjuuuukt skön, jag skrek till och mamma ba MERII VAD HAR HÄNT? hallå?
Jag ligger helt död på sängen så underbart äntligen!

Haha, aa som ni ser skrev jag dehär igår men datan stängdes av bara sådär så det sparades i utkast.. Börjar bli riktigt trött på de här alltså haha..


Kommentarer
Postat av: tina

kan du visa hur sängen ser ut ?:D

2011-03-11 @ 16:53:08

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0