sex in the air

Hej på er gubbar!

Här är jag med världens bästa humör :D Kom precis hem, pappa hämta mig från skolan hihi. Det har faktiskt varit en riktigt bra dag, invigde även mina solbrillor också! Fast det blåser fortfarande lite för mycket, men snart så blire hett ;)

Den här veckan har vi fått tillbaka rätt så många prov/test, engelska testet idag fick jag 58/60
Svenska redovisningen, vg och sen två so prov på det ena fick jag bara g och andra vg så nöjd är jag verkligen! :)

Torsdag idag, snart slut på veckan bara en dag kvar känns riktigt skönt!
Inget speciellt händer förutom att jag måste städa mitt rum och sen packa inför cupenlördag!
Jag hör av mig lite senare för nu ska ja leta lite ny musik och städa, kyss.

h a r e m s b y x o r - g i n a t r i c o t | s t i c k a d t r ö j a - c u b u s

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0