next: duschen!

Åt precis mammas goda pannkakor och nu väntar duschen, tänkte bara uppdatera er lite ;)
Nu när bloggen är ny oså vad skulle ni vilja se mer av här på min blogg?
Något roligt annorlunda som kanske kan locka er läsare något ni vill veta? vad som helst helt enkelt :D

Fundera på och skriv gärna så jag vet vad jag ska sätta upp för mål här på min blogg!
Men nu ska jag hoppa in i duschen för sen ska mamma läsa saga för mig (a) Fortfarande barn och det va väääldigt länge sen! Sov gott sötnosar så hörs vi tomorrow!

Danny Saucedo – Catch Me If You Can


Kommentarer
Postat av: danchöööz :*

- hiss&diss

- veckans låt

- veckans frågor (alltså att du samlar alla frågor du fått under en vecka o svara på dom

- mer kort under dina dagar ex. på pannkakorna



BOYYAH!!! :) <333

2011-03-14 @ 20:56:43
Postat av: tina

Lägg upp outfits.

Dagens plagg som du gillar väldigt mycket.

Dagens låt.

Lägg upp mer bilder, typ du kan lägga upp något du saknar väldigt mycket.



Sen vet ja inte mer, men om ja kommer på något så skriver jag :*

2011-03-14 @ 21:12:54
Postat av: Anonym

Din blogg är bra men uppdatera mer ! det är roliare att läsa om det är mer än ett eller två inlägg per da .

Du kan skriva om mer än vad du gör på dagen ,tex. kan du skriva om saker du tänker på ,drömmer om eller vill göra.

2011-03-15 @ 11:09:50

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0