NEW NEW NEW!

Som ni säkert har märkt nu så har bloggen gjorts om HELT, min bästa man danche fixade den igår!
Fan alltså vad mycket snyggare den blev! Blev verkligen sjukt nöjd :D Vad tycker ni?

Kom just hem, fick ta bussen idag och nu är det faktiskt helt okej när snön är borta det går fortare och skönt att gå utomhus! Skoldagen gick väldigt fort tyckte jag, det va rätt så kul också. På spanskan hade vi en as skön vikarie haha :) Måndag som sagt, träning som vanligt så inget speciellt händer :p

Här har ni en till bild sen när vi var ute och fota, dom kommer upp lite då och då!
Men nu ska jag ner och äta något och sen bara ta det lungt , så ni får ha det bra så hör jag av mig senare puss.


Kommentarer
Postat av: danchöööz :*

jag tyckte det var snyggt, bra jobbat jag! :)

2011-03-14 @ 16:06:28
Postat av: tina

Omg meri... DÖ SNYGGT !!!

2011-03-14 @ 16:30:29

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0