making love to you



Sådär såg jag ut idag! | J e a n s - m o n k i , t r ö j a - l i n d e x , s k j o r t a - h & m , s k o r - d i n s k o.

Just nu sitter jag med vilma, hon ska nämligen sova hos mig ikväll och imorgon drar vi iväg på cup i katrineholm!:D SÅÅÅÅÅ nice, vi taggar förfullt!

Tänkte ta dagen lite fort, slutade halv två men väntade på tina som slutade 14:00 sen fick vilma doris och bea komma ut för att möta oss så kollade vi på fotbollstunering i teknik hallen till 16:00.
Vi fick skjuts hem till vilma och packa de sista och sen ut på en promenad till ica för att köpa lite svull.

Får se om de blir mer uppdatering, om inte så blir det här det sista förns på söndag igen då jag kommer tillbaka!
Men ni får ha de bra den tiden och klara er utan mig 2 dagar hehe, puss på er!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0