Katrineholm

Hej på er!

Nu är jag hemma igen! Vet inte vart jag ska börja men kan ju säga att vi vann 2 matcher och förlora 3...
Vi fick en tredje plats i B slutspel, men jaja bättre lycka nästa gång! Vi spelade ju trots allt bra men kunde varit snäppet bättre :p

Det va riktigt kul också, skönt att komma bort lite och bara vara med laget. Gick fram och tillbaka, kolla på andra matcher tog det lungt och hade kul! Nästa helg är det breddläger i linköping inför östgötalaget! Tagg :*

Mamma hade min systemkamera och fotade lite under en match, hehe.. Vad ska man säga? Hon hade på fel inställning så bilden blev lite mjuk och suddig, men det syns ju iaf! ;)
Vilma hade med sig systemkameran så vi fotade med den, när hon laddat upp bilderna så lägger jag in dom på bloggen!

Jag , Alice & Vilma.


Kommentarer
Postat av: clara.

Frågestund på bloggen, ställ massa frågor!! :D

2011-03-28 @ 18:11:29
URL: http://claraofsweden.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0