fridaY

Äntligeeeeen fredag då! Kom precis hem, tog kort på dagens outfit också så det får ni snart se :)
Slutade 13:20 idag, line va redan på min skola så vi va där ett tag och sen åkte vi in till stan kollade runt lite oså, finns massa fint som jag VERKLIGEN vill ha, alltså gud man får aldrig nog!! Nu har massa fina vår/sommar kläder kommit ut i butikerna man får ju absolut inte orgasm av det...

Ska börja röja mitt rum och sen hjälpa mamma med lite städning här hemma, för sen får vi gäster claudia och hennes familj kommer :) Länge sen man träffa dom..

Men tjaaao, har inget mer att säga så jag hör förmodligen av mig ikväll have a great time!

Shorts - gina | Strumpbyxor - H&M | Stickadtröja - mammas | Kängor - skopunkten | smycken - BikBok,H&M & grekland.

Kommentarer
Postat av: danchöööz :*

SNYGGT!

2011-03-18 @ 22:27:55
Postat av: sabine johansson [colourbullets.blogg.se]

snyggt!

2011-03-24 @ 20:47:19
URL: http://colourbullets.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0