do you

Hej!

Förlåt för min dåliga uppdatering, i onsdags slutade internetet att fungera och igår sov jag över hos depi med emilija & filip i hans lägenhet :) Så jag kände inte för att blogga..

Gårdagen, gick jag hem till emilija vi käkade pizza sen gick vi till depi pratade och myste med film hela kvällen as kul! Filip joina oss också, vi såg The human centipede, en till komedifilm och trassel haha! Den va faktiskt jätte bra :D Jag somnade sist, vid halv två någon gång snacka om att ja va trött när vi vaknade..

Så nu känns det riktigt skönt med helg! När jag kom hem la jag mig och sov 2 timmar och sen upp direkt till samlingen. Vi mötte Vadstena och vann med 25-14. Bra jobb tjejer!

Har duschat nu och ska snart lägga mig, helt död.

Darin – Road Trip

Imorgon väntar plugg och andra sysslor..


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0