bra fast ändå inte

Hej!
Ska börja med att jag inte är så speciellt glad. Vi hade dubbelpass på SO och när vi slutade märkte jag att mina nycklar va borta! Alltså fan hur lyckas jag, jag vet att jag hade dom där bredvid mig och vi satt liksom 5 st där med massa papper runt oss.. Letade i soffan överallt i biblioteket, hoppas någon hittar dom!

Andra gången som jag tappat bort dom nu, verkligen jätte irriterad på mig själv!!
Känner mig helt död också, själva dagen va rätt så bra men nu känner jag mig neråt + att vi ska till badhuset imorn hoppas verkligen INTE att jag får min suprise vilket jag borde få imorgon eller i helgen :s



Jag idag, ska ner och äta något sen uppdaterar jag igen innan jag åker iväg till träningen, Hej!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0