- fuck you


Jag, Vilma, Lina, Bea, Doris, Emma, Clara, Eimy & Tilda. ( bakrunden : Adam & atle )

Hej!
Lite sen uppdatering idag, sorry. Jag gick hem till emilija efter lunch och där sov vi en stund för ingen av oss mådde bra.. Pappa hämta mig vid halv tre, åt lite fort hemma och sedan träning.

Det va f*n träningen som gjorde min dag! Hade ont överallt, trött och ingen koncentration alls!
Men det va riktigt kul, först hade vi teori med 96ornas tränare i ca 30 minuter inför östgötalaget och sen match fick vi spela match sista tiden som va kvar :D

Tänkte ta mig en dusch nu, sen dricka te och lägga mig. Uppdaterar imorgon igen, blir lite ont om inlägg men det kommer ta lite tid för mig att komma igång nu.. Rätt så upptagen..

Men ni får ha det bra och fortsätta läsa min blogg för statistiken börjar öka! Massa pussar på er gubbar ;)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0