svar

Jag svarar på allt samtidigt nu annars tar det för lång tid! ;)

Mina klackskor är från dinsko och kostar 299:-
Jeansshortsen är från NewYorker och kostade 265 :-

Nej Vilma har ingen blogg men vi har en tillsammans som heter www.vilmeri.blogg.se men vi uppdaterar inte där tyvärr! Får se nu till sommaren om vi börjar igen..

Onepiecerna eller hur man säger är vilmas och hennes pappas haha. Kepsarna är hennes pappas också, vi låna dom för att vi typ ville se likadana ut hehe!

Jag har runt 70-95 unika läsare, det har höjts!

Jo när onepiece kom ut och folk börja ha på sig det tyckte jag dom va grymt fula! Jag kollar fortfarande typ snett eller alltså jag tycker det är lite roligt om man går med en sån på stan man får ju räkna med att bli utstirrad.
Jag funderar på att köpa en, kanske inte nu men i höst.. Men jag kommer nog bara använda den hemma som mysoutfit eller när jag är sjuk :) Dom känns finare när man har på sig dom än när man ser andra haha!

Hoppas ni fick svar, kommer uppdateringar snart puss!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0