söderköping









Rätt så många bilder från söderköping idag, vi skulle träffas 09:25 på södertull så vi skulle hinna med bussen..
Precis när jag går ut så hoppar ja in i duschen och rakar mina ben hahaha alltså wtf meri?!
Jag springer som ett as till bussen, jag hör hur den åker förbi det första jag tänkte va seriöst det här händer bara inte? Fort som fan fick jag springa igenom hela jävla rambodal med en tung axelväska, jag hann för bussen stanna mitt i korsningen för mig. Jag hoppar på den och känner hur jag flåsar och svettet rinna på pannan YEAH nice life alltså... Pinsam och jobbig morgon, jag har ingen tidsuppfattning alls, haha.

Det var rätt så nice där endå, mysig stad! Slutade 13:30.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0