måndagsbarn

Hej på er!

Sen uppdatering nu, har haft fullt upp. Som sagt slutade jag halv två och va hemma runt två tiden..
Bytte om lite fort och tog cykeln bort till denise, vi kollade på justins film hehe. Va där borta till fem ungefär sen cykla jag hem och åt utomhus med mamma och pappa, sen åkte pappa iväg och jag satt kvar med mamma och prata om typ det senaste och så målade vi naglarna tillsammans haha! Men jaa, en trevlig måndag för en gångsskull :D

Imorgon är sista "skol" dagen, vi ska till visualliseringscentret och kolla film sen lunch på skolan och återsamling. Ska försöka hinna uppdatera, för imorn fyller min moster år och jag ska ut till vrinnevi med mamma för första träningspasset ;) Men nu ska jag kolla runt på facebook lite och sen sätta mig i soffan och glo tv puss och godnatt!
pic// denise bror

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0