leker med mina egna känslor


Bild sen skolavslutningen, där ser man mitt hår bättre också!

Igårkväll sov jag hos emi, och nu är jag hemma igen.
Ska snart hoppa in i duschen för jag känner mig jävligt ofresh hehe! Ikväll ska jag börja packa inför Växjö och Danmark eftersom att jag ska träffa Danne & Camelia imorgon och då har jag inte tid... Blir jobbigt att säga hejdå :( Fatta 5 veckor utan dom?! Och förra sommaren var vi liksom varje dag, sjukt.

Men hoppas ändå att den här sommaren blir lika bra, just nu taggar jag inför det kommande!
Hör av mig lite senare puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska dom??

2011-06-18 @ 21:20:49

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0