alla har vi fallit någon gång


Även om jag är väldigt väldigt långt bort från dig, så kan jag fortfarande känna allt vi gjorde.. Saknar dig så det gör ont i hela kroppen. Det äter långsamt upp mig inifrån..

Godmorgon!
Hur mår ni idag då, jag mår faktiskt rätt så bra bortsett från min dröm som får mig att sakna allt ännu mera :(
Vädret börjar bli bättre och bättre ju, 23 grader idag! Idag ska jag nog träffa Emilija och Linnea, och ikväll kanske vi drar på poolpartyt :)

Hör av mig senare, pussar!
Säg till om ni vill att jag ska ha någon frågestund eller hitta på något annat på bloggen här!

Kommentarer
Postat av: tina

så jävla underbar bild! bli MODELL!!!

2011-07-06 @ 22:10:48

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0