last goodbye

Nu har jag precis sagt hejdå till danche, på tisdag åker han också iväg till makedonien.
Känns riktigt ensamt utan han och camelia. Måste skriva av mig för jag mår så himla dåligt.
Att logga in på facebook och se folk fråga efter mig om jag åker ner i år igen, när dom frågar camelia och danche om jag kommer, det gör så ont att behöva vänta ett till år. Det är ingen känsla man kan beskriva.
Jag känner mig ensam utan er, jag känner glädjen i kroppen av att bara tänka fantisera mig in i att jag är där..
Få träffa alla underbara människor göra saker och sjuka grejer man inte borde göra, bara leva.
Och så saknar jag min underbara faster och härliga släkt, det gör ont.

Tänk på mig när ni är där tillsammans, jag kommer sakna er oerhört mycket. Lev livet och hitta på saker, jag är med er i mina tankar! Mina tårar bränner, jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Camelia Karova.

Åh min kära vän! Fick verkligen tårar tack vare din text. Tänker på dig hela tiden, jag älskar dig! Och du är inte bortglömd här, alla saknar dig! <3

2011-07-03 @ 18:48:18
URL: http://karova.blogg.se/
Postat av: daniel mitrev.

alltså meri jag ääääälskar dig, åååh! vi ska tänka på dig varje kväll srce ja lovar!!!! <3

2011-07-03 @ 21:18:21

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0