it's fridayy fridayy fridayy


Line babe & jag yesterday.


Halloj, hej, tjena , tja, hejsan osv...

Hemma nu, fast aa suttit här en timma typ hehe. Ska snart hoppa in i duschen och sen fixa mig lite och ikväll ska jag och mammi gå på bio hehe :)

Kan ta gårdagen lite fort också eftersom att ja inte hann uppdatera, men aa jag och line mötte upp almir, jojje och jonte sen drog vi till mig va här ett tag sen drog dom och så gick jag och line efter ett tag vi med.

Gick till Veronica Maggio grejer, men det va fan inget kul.. Så vi åkte hem till henne, kom hem runt elva och så satte vi oss framför tvn med datan och bara chilla!

Men nu ska jag typ dra mig, hör av mig senare ikväll hejdå!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0