hemma, men vill genast iväg igen!

Hejsan hoppsan där mina läsare! Saknat mig? Klart, nae haha. Men fan vad länge sen det var jag skrev här!
Jag är hemma och vill genast iväg igen som min rubrik lyder. Danmark var överförväntan toppen härligt!
Så mycket skratt, och allt var så himmelskt seriöst..
Spanien eller Turkiet, havet var klart och sanden krit vit 50 meter bred och 140 m från våran stuga som va lyxigt inredd! Mysig liten stad, lökken i nordlylland. Ungefär som söderköping, men vi åkte runt i 3 städer som låg nära!

SAMMANFATTNING AV ALLT JAG GJORT I DANMARK
- Badat & Solat
- Blivit brun
- Shoppat
- Ätit röd pölse
- Haffat
- Blivit jagad av 2 bulldogs!!!!
- Rullat ner för höga sanddynor
- Åkt båt
- Gjort egna ljus
- gått 1,5 mil varje dag


Finns andra små saker till men det var nog det viktigaste! Allt detta på 7 dagar, om ca 2 veckor lite mindre kanske ska jag iväg till London så det blir mycket uppdate nu kan ni räkna med!

Min shopping får ni se imorgon, och sen kommer jag lägga upp bilder på mitt nya rum! Helt nytt, mamma och pappa har gjort det precis som jag ville ha det, gissa om jag blev överraskad. Bäst är dom <3

Jag ska sitta uppe en stund till, prata med camelia om hur hon har det och sen ska jag sova.. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

du säger att du har haffat men vad hände men malte ?

2011-07-04 @ 11:03:28

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0